Fredag den 27 augusti

Hej igen !
Fredag och skapligt väder.Matte städade och stängde ut mig på trappan!
Jag som är så bra på att hjälpa till,jag säger då det !
När hon var klar delade vi på en glass.
Johan kom på besök,kul.Husse kom från jobbet och började klippa gräs.
Ingen tänker på mig !!!Så kom Magnus en kort vända med sina barn  och
då blev jag så sprallig att jag nästan kröp ur selen.
Har sprungit efter gräsklipparen så jag fått gröna tassar.
Idag blev det promenad runt kvarteret.Ingen biltur PUH !!!!!!!
Men syrran då du skrev att du älskar att åka bil,är vi släkt eller ?????
Ja just du har ju mamma Dimmie som tröstar dig, där har vi det !!!!!!
Vad det blir fort mörkt på kvällarna.och fuktigt i gräset när man ska
kvällskissa !
Trevlig helg på er alla.Hälsningar Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0