Onsdag den 18 augusti






Typiskt att det ska regna idag!Ligger under soffan och väntar på bättre tider.
Kan ligga på yttertrappan också det är ok.
Husse jobbar och Johan åker till Namibia idag.Typiskt tråkigt!Sofia jobbar, typiskt.
Matte är hemma,det är bra hon fixar mat åt mig!
Kanske det blir bättre på eftermiddagen.Daglig skogsvända? Var till Gräsmossen igår.
Det var lite ruggigt.Blåste lite i träden och någon hade skjutövningar på banan som finns där
en bit bort.Husse och matte sa det var helt ok, men jag höll mig lite närmare dem i skogen.
Glömde bort det fort för någon hund hade gått stigarna nästan nyss.Husse såg den på andra
 sidan ett stort fall vi går förbi.Jag såg ingen men det doftade starkt och spännande !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0