Söndag den 15 augusti


Söndag kväll och husse jobbar.Det blev ingen skogsvända idag men jag är nöjd
i alla fall.Matte och jag tog en promenad i kvarteret.Jag träffade tre andra stora vovvar.
Jag börjar bli lite van nu.En stilig tik tyckte jag var fin ,så vi gosade lite.När jag nosade
 henne i rumpan blev hon arg och morrade åt mig.Jag skyndade mig att lägga mig på rygg
och se liten ut,då blev hon glad igen.Matte blev också glad att jag förstår hur man ska göra!
Teo var den största jycke både matte och jag sett.Vi ska nosa på varandra nästa gång vi
träffas. sa hans matte.Han hade så grov röst att jag blev lite knäsvag men sen bara nyfiken!
När vi kom hem igen så ville jag bada (till magen).Det var skönt och avsvalkande!
Nu har jag ätit,mums och ska leka lite med mina grejer.Matte ska väl titta på TV och vänta på
att husse kommer hem i natt.Jag somnar nog tidigt tror jag.
Grattis Magnus som fyller år idag!!!!!!!!!
Voffs från Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0