Tisdag den 24 augusti




Här är jag mitt i skogen på Golan. Husse och jag var dit i går.Mysiga stigar att springa på !!!!

Idag är det REGN och jag vill bara sova !Går bara ut om jag MÅSTE ni vet .
Vilodag kan jag väl få kalla det då.Matte är inte så i farten hon heller.Hon vill se på film och läsa deckare.
Husse jobbar.Jag längtar efter att han ska komma hem.Vill att hela familjen ska vara på samma ställe !!!!
Matte sa att Johan kommer hem en sväng från Namibia.Han kommer säker till mig ,för vi gillar varandra skarpt !
Nu har jag ätit och varit ut en sväng så jag tar mig en lite tupplur tror jag.Voffs från Charlie, fast idag är jag mera
Guovza som vill sova.



Kommentarer
Postat av: Lill-Matte Sofia

Så där, nu ska det gå att lämna en kommentar om man vill..... Klart en så mysig liten gosegris ska kunna få lite beundrarkommentarer! Kram!

2010-08-24 @ 21:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0