Torsdag den 19 augusti

Dagen började med regn och grått.Sov mest hela förmiddagen.
Det klarnade upp och då var matte och jag ute.Vi spelade fotboll och jag
sprang som en galning runt i trädgården.Svalkande tassbad vid sjön,det gillar jag.
När husse kom från jobbet körde han runt med  "gula brummen" och klippte gräset.
Sofia kom en sväng och gosade med mig.
På kvällskröken åkte jag med husse till elljusspåret på Högberget.Vi gick en vända.
Plötsligt mötte vi en Mastifftik som var 10 månader och JÄTTESTOR !!!!!Jag gömde
mig bakom husse först för säkerhets skull.När vi hälsat fick vi vara lösa och då blev
det livat i blåbärsriset må ni tro ! Vi lekte och hade jättekul.Hon blev trött hon med fast
hon var mycket större ,men jag är SUPER SNABB OCH SMIDIG !
Ville nästan inte att vi skulle gå till bilen.Hoppas vi träffas igen!
Är inte så rädd för stora hundar längre.De flesta är ju snälla fast de är stora !!!!!!
Jag är nöjd med min dag och sover säkert skönt till kvällen.
Nospuss från Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0