Torsdag den 26 augusti

Hej på Er !
Jag var lite trött på morgonen idag.Var ut en sväng,åt frukost och
somnade om.Skönt att ha lite lugn förmiddag.
Husse jobbade och matte grejade lite här hemma.
Regn lite till och från så jag ville helst vara inne.
Sofia och Magnus kom på fika och gosade med mig så klart !
Husse kom från jobbet och då åkte matte och jag med honom till
Gräsmossen på skogspromenad.Vi hittade några få kantareller som
matte stekte till kvällsmat.
Jag gillar inte att åka bil som ni vet.Tro det eller ej men matte hoppade
in bredvid mig och åkte i  "bagaget "hon med !!!! Husse sa han skulle bli
knäpp om någon såg när han öppnade luckan och där satt både hund
och fru. Matte bara skrattade och tyckte det var festligt !
Bara lite bättre att ha matte där bak.Jag dreglade i alla fall stora pölar.
Ja ,ja, det kanske blir bättre med tiden.
Nu är det kväll,jag är mätt och ganska trött i benen.Ska sova en stund
framför Tvn tror jag.
NATTI NATTI FRÅN CHARLIE

Kommentarer
Postat av: Fia

Tur att det är tonade rutor!!!!! Hehe!

2010-08-27 @ 11:01:30
Postat av: Carina & Dimmie & Kajsa & Ingvar

ojoj vad bra du har det, saknar dej Charlie jättemycket. Kajsa är vild som en galning och hon har dragit med sig Dimmie i att bli en vilde :-)

kram från oss alla

2010-08-27 @ 16:30:53
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se
Postat av: Kajsa

Hej brorsan :-)

jag måste berätta att jag ÄLSKAR att åka bil, ligger fint o myser när vi åker till skåne 67 mil, vill knappt ut och röra på mej då....

Vi skall snart flytta säger dom här hemma så långt ner i sverige man kan komma :-)

kram kram

2010-08-27 @ 16:33:09
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0