Tisdag 28 december


Snö och kallt med mycke bus i drivorna,det gillar jag !Husse har varit ledig många dagar och vi har gått långa promenader.En dag fångade jag en levande näbbmus!Husse "räddade" den och sa att man måste vara snäll mot varandra.OK då, men spännande var det ska ni veta !En dag hämtade Sofia mig och jag hälsade på hemma i Björkås .Vi gick promenad i Sofia och Magnus kvarter och fick godis hos Magnus mamma och pappa ,som bor på samma väg.Nytt och spännande.Lillhusse Johan har varit hemma ett tag och han hälsar på lite då och då.Skönt att få träffa honom lite för snart sticker han iväg till Kanada.Jag får nog stanna hemma jag.På våran tjärn finns en plogad väg som går runt hela där många hundar går på promenad.Jag har koll på dem från fönstret!När jag kommer ner på isen finns det många spår att följa.Ibland träffar jag någon leksugen kompis där och då blir det full fart!Nu vill jag önska alla mina syskon med familjer runt om i landet ETT GOTT NYTT HUNDÅR från Charlie med familj i Ludvika !


Kommentarer
Postat av: Leo

God jul och gott nytt år på dig också brorsan !

Du verkar vara en stor och grov kille. Hoppas du har det bra i Ludvika, här i sigtuna rullar allt på ! Stora hundkramar lillebror Leo.

2010-12-28 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0