Söndag 14 november



Söndag och "husses dag" eller fars dag som det heter.Husse fick en bok av mig om hundar.
Sofia och Magnus tog mig med på skogspromenad vid Gräsmossen.Jag fick åka bil  och sitta
på baksätet bredvid Sofia.Det var spännande !Matte bjöd oss på god mat när vi kom hem.Husse
har ont i ryggen men jag försöker busa igång honom!Johan ringde från USA och det var bra med honom.Han hade tittat på jättestora träd på lördag när han var på utflykt.Red Wood träd det vore
något att "lyfta på benet" mot det ! Nu är jag jättetrött och mätt i magen.Dags att slappa lite !
Hälsningar Charlie och hans flock i Ludvika.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej brorsan.... ser att du gillar att ligga som jag också gillar

kram kram

2010-11-15 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0