Söndag 1:a advent.



Advent med stjärnor och ljus.Snö och kallt ute.Tur jag är så "pälsig" och slipper frysa !Gillar att skutta runt i all snön.Sofia kom och vi busade i allt det vita.Kul !Försökte ta hennes vantar hela tiden.Magnus kom också och vi åt mat tillsammans.Husse har varit till lasarettet och hälsa på sin storebror John som är sjuk.Synd om honom tycker jag ! Hoppas ni alla har det bra i vinterkylan!
Tänk snart kommer "lillhusse" Johan hem från jobbet i Los Angeles.Det sa matte ,att han kommer på tisdag kväll.Undrar om han tycker jag har växt och blivit större sen han åkte.Vintrig hälsning från Charlie..:)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej Tummetott!

Saknar min favoritvovve väldigt mycket!

Kram!

2010-12-01 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0