Tisdagen den 9 november

Vilken konstig dag för Charlie !Is på tjärnen så han inte kunde komma åt sjöväxterna.Han tittade ock slickade på isen.Försökte ta några steg.Syntes på honom att det var underligt.
Jag åkte till skogen och det blåste snålkallt om öronen vill jag lova.Så började det snöa !Charlie jagade flingorna och blev helsprallig.Väl hemma igen var det vitt på gården och trappan.Han slickar och äter så mycket han kan.Orolig och vill ut hela tiden.Inte är det då för att rastas.Jag bara suckar för jag vill vara inne i värmen och tycker  det räcker med uteliv ett tag !Nu har han äntligen kommit till ro efter maten.Skönt!Undrar hur han beter sig när det blir mera snö ! Någon i familjen som gillar snö,ja inte är det matte inte !
Ha det bra och kör försiktigt efter vägarna ! Hälsningar matte Monica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0