Nu vet jag hemligheten !!!!!!!

OJ oj vilken söndag det blev igår !Nu vet jag hemligheten!Mamma Dimmie och lillasyster
Kajsa kom på besök.Kennel matte Carina och kennel husse Ingvar fick också följa med hi hi.

Lite konstigt var det allt men jag kände igen dem hela högen.Jag fick ett jättefint pipdjur som
jag springer omkring med hela tiden.En ny favorit !!!!Ett smaskigt tuggben fick jag också av dem.
De tyckte jag blivit en stor och fin kille.Ja jag är större än mamsen nu,dä ni !

Carina och Ingvar fick massor med pussar av mig!Tror alla hussar och mattar var lite ledsna
när det var dags att säga hej då.De är så känsliga av sig ,ni vet .Vi hundar har lättare att återgå
till vardagen hi hi.
Alla var så ifarten att det blev lite dåligt med fotandet.Få se om någon kan fått något foto så
får jag visa det senare.Inte så lätt att ta kort på hundar som rör sig hela tiden.

Idag är det måndag och vi har soligt men kallt.Har varit till Räfsnäs med husse en vända.
Idag höll jag mig ren och fin så jag slapp duschen puh !
Ha det bra och extra voffs till Carina,Ingvar,Dimmie och Kajsa som tack för igår !!!!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0