Onsdag den 20 oktober



Idag hade vi bättre tur med vädret,matte och jag.Solen sken från blå himmel.Det blåste kyliga vindar ute på fallen men i skogen var det skönt.Gillar att ligga i mossan och pusta lite.Jag har ju
päls jag,så frysa behöver jag inte.Matte hade tagit på sig vinterjacka .
Sofia och Magnus kom en kort sväng.Trodde jag skulle krypa ur skinnet nästan,så mycket gillar
jag dem ! Hämtade leksaker och försökte få igång lite bus.Lyckades !!!
Lite komisk tyckte matte jag var i  skogen för jag jagade min egen skugga !!!!
Nu kommer snart husse från jobbet och då ska vi fika lite.Han är nog kall om öronen,för han cyklar
idag.Jag ska nog tugga öronen varma åt honom,he he !
Voffs på er från Charlie : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0