Söndag den 17 oktober



Vad stor du är !!!!Han heter Shadow och är en setter/golden blandis på 6 år.Inte så leksugen
men jättesnäll !Husse och jag mötte honom på cykelbanan vid sjön Haggen.

Vilken mysig söndag med sol.Så har alla mina favoriter varit hit till mig idag.
Johan,Sofia och Magnus har krattat och ätit mat hos oss.Alla är så snälla och gosar med mig !!
Nu är vi själva matte och jag för alla har åkt till sitt.Husse har åkt till jobbet.
Vi vilar lite när det blivit lugnt och tyst i huset.Snart ska vi ut en sväng i det vackra vädret
medans solen är uppe.Leka lite i trädgården,tugga pinnar och kolla om det blivit fint nere vid
sjön .Hoppas ni alla har haft en skön helg !Hälsningar från Charlie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0