Torsdag den 21 oktober



En solig fin dag men ganska kyligt i luften.Husse har grejat i trädgården och jag med. Jag
sprider ut löven och kvistarna som husse plockar ihop.Sopsäckarna släpar jag också på och
försöker tömma dem.Ja jag "hjälper till" på mitt sätt he he !
Så blev det biltur och "vända" i Räfsnässkogen.Så här fint är det vid Haggens strand.

Tror matte har hemligheter på gång för hon går omkring och flinar.Det är något  på söndag
ska jag få se, säger hon.Undrar vad det är ?????
Jag vet att "brorsan" Johan ska till Los Angeles och jobba.Han åker på söndag morgon,så det
är inte hemligheten.
Nu får jag längta efter honom igen !Tur att "syrran" Sofia inte har ett jobb så hon flyger iväg
så där hela tiden !
Hej från Charlie som husse säger borde heta Turbo i stället!!!!!?????? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0