Besök i köket.



Vi fick oväntat besök i köket idag,Charlie och matte.Matte fixade min mat och plötsligt så
kom det in en talgoxe.Ytterdörren stod på glänt så den måste kommit in där.Fågeln flaxade
runt på köksfönstret.Nu är det så att om det är något jag gillar att jaga ute så är det fåglar.
Talgoxen höll sig "ovan noshöjd" tur för den det !! Matte sa NEJ, NEJ CHARLIE hela tiden????
Ja matte öppnade altandörren och på något vis hittade den ut den vägen !!!!!Jag fick inte springa
efter för matte.Typiskt !Matte sa jag skötte mig toppenbra så jag fick godis,blodpudding.
Slutet gott allting gott sa matte och tog en kopp kaffe !
Charlie "fåglarnas skräck ".

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj oj! Ha ha... vilken tur att slutet blev gott för alla inblandade!

KRAM!

2010-09-15 @ 15:33:10
Postat av: Kajsa

Oj vad du får vara med om spännande saker...

kram från lillasyster....

2010-09-20 @ 09:33:10
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0