Det är nog höst i alla fall !



Det har varit en fin och solig dag.Skönt att få vara ute och springa kring lite fritt !
Lite tråkigt var det nog,men så kom Sofia och Joakim på besök.Hej vad det blev livat.
Nu har husse kommit hem och vi sticker ,vi grabbar på en vända i elljusspåret !
Det var något om att matte behövde vila sig från mig en stund.Jag som är sådan ängel !
Fast matte säger att jag har "turbokrafter" och är stark som en björn !!!!Jaha, jag heter
ju faktiskt Guovza som är björn på samiska.Så det så.Är ju snart 5 månadet !
Hej alla syskonen mina.Nu vet jag vad alla fått för "nya namn".Kajsa,Kaysa,Majken,Leo,
Milton och lilla jag ! VOFFS CHARLIE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0