Fredag den 10 september

Fredag och husse jobbar hela dagen.Vi får greja på själva matte och jag.
Vi hade 4 timmar strömavbrott idag.Det var något vi visste om men det
blev tråkigt i alla fall.
Vi tog bilen och åkte till Gräsmossen,bara jag och matte.Lugnt och skönt i skogen.
Inte en liten fågel ens.Vi gick "våra" stigar och hoppade över bäckar.Delade på en
flaska vatten och hade det bra.Blev lite orolig när vi kom till lingonstället men puh,
matte ville inte se mer lingon ,sa hon.
Hem igen och åt mat.Vi var lika hungriga båda två.
Nu ska vi ta det lugnt och vänta på att husse kommer på cykel.Han blir nog snopen
när jag redan gjort min skogsvända för idag !!!
TREVLIG HELG PÅ ER ALLA !!!!!! Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0