Lördag den 25 september

Regn,regn och åter regn.Har varit blöt hela dagen nästan.Ruggigt !
Matte och jag åkte till Gräsmossen och gick vändan där i spöregn!
Vilka hurtbullar,va ?Inne i skogen gick det ju ganska bra i alla fall.
Ja ni skulle sett oss när vi kom tillbaka till bilen.Om vi badat hade vi
inte blivit blötare, tror jag.Det var skönt att komma hem och bli torkade.
Med mat i magen sov jag skönt en stund.
Mattes kompis Gerd kom på besök.
Nu är det så här att jag längtar efter husse jättemycket !Om jag hör något så
tror jag att det är han som kommer hem,men nej då.
Han var borta hela natten och idag också.Matte säger jag får vänta för han har
åkt till Fiskebäckskil till sin storebror.De har syskonträff.Jag stannade hemma
med matte.Det fanns ingen plats i bilen för husse hade en bror och en syster med
sig på resan.Ok ,jag gillar inte att åka bil så långt så det gjorde inget !

Tur vi fick låna Johans extrabil så vi kommer från gården vi med,matte och jag.
Matte säger att Sofia och Magnus har kommit hem från semester i Turkiet.Får nog
träffa dem snart,kanske i morgon.
Johan kommer hem från Namibia på tisdag nästa vecka,så då får jag träffa honom
också !!!Husse kommer hem i morgon !! Oh vad man får vänta och vänta på alla !!!!!
Fast matte och jag har det mysigt vi med.Jag vill ju ha koll på min flock och det är ju
inte så lätt när alla bara far omkring !
Lördag kväll och nu ska matte och jag slappa  framför Tvn ett tag.
Trevlig helg på er alla. Charlie


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj, jag gillar INTE att bli blöt....



ha en trevlig helg du med och hela din flock



kram från lillasyster

2010-09-25 @ 23:02:47
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0