Måndag den 20 september.

Hej! Hoppas ni alla har haft en mysig helg !
Jag har gjort lite av varje,Åkt mina vändar till skogen med matte och
husse.
Husse brukar åka med mig till Brukshundklubbens stuga.Där är nästan
 alltid några andra hundar i farten.Jag brukar träffa lite olika sorters
hundar,både stora och små.En del är kul och en del är så stränga !Jag
har lärt mig" gott uppförande "och vet när jag ska ta det VÄLDIGT varligt !
Ibland är jag kaxig jag med , faktiskt !
Husse tycker jag vuxit så han tog och vägde mig idag.Det blev 14,8 kg.

Annars grejar jag på lite i trädgården.Jag håller på att gräva upp vår lilla
 sandstrand.Försöker få den större till nästa år .Husse och matte tycker jag
är en riktig lortgris ibland.Kul i alla fall när sanden sprätter långt upp på gräset.
Tycker jag alltså !Hi hi. :)
Ha det bra nu ska jag gnaga lite ben ett tag och längta efter Sofia och Magnus som
gottar sig i Turkiet.Där kan man nog gräva i sand tror jag !
Längtar efter Johan också som är i Afrika.Där finns stora katter vet jag för "lillhusse"
har visat bilder på dem.Tror inte jag skulle jaga dem,det får räcka med grannarnas!!!

Hej svejs från Charlie .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0