Måndagen den 27 september

Nu börjar det bli bättre !
Husse har kommit hem fast han måste jobba så klart.Det gör inget för han
kommer hem till kvällen.
Igår kom Sofia och hälsade på mig.Då blev jag jätteglad.Hon hade en konstig
 brun färg hon fått i Turkiet !
Matte säger att Johan har börjat sin långa resa för att komma hem....till mig !!!!
Imorgon är han i Ludvika igen.Undrar vad för färg han har fått i Afrika ?Fast han
har ju jobbat jättemycket och nästan inte varit ledig alls på flera veckor !

Idag skulle matte träna i bassängen vid lasarettet.Husse och jag körde henne dit
och gick ett spår på Biskopsnäset medans vi väntade.Vi såg en harunge som skuttade
iväg när jag nosat mig fram till en buske.Jag fick inte springa efter för husse !!!!
En ekorre skrämde jag upp i ett träd.Den tjattrade ilsket så jag skällde ut den !

Solen skiner idag och det är skönt att slippa bli blöt.Matte och jag satt ute och gottade
 oss.Fast hon hittade en fästing så klart,men den är väck nu !Matte tycker de är
 jätteäckliga och ska ha bort dem bums !!

Nu ska jag ligga på trappan och ha lite koll på grannarna när de kommer från jobbet
och släpper ut sina hundar.
Ha det bra.Charlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0