Onsdag den 22 september




Hej! Matte skulle åka och köpa ljung så hon släppte av husse och mig vid Räfsnäs.
Vi gick i skogen och blev hämtade när matte var klar.Det har varit en solig och fin höstdag.
När matte och jag var ut första vändan på morgonen,var det vitt av frost på marken.
Solen värmde upp sedan, så nu klipper husse gräset.Jag latar mig lite för jag blir trött av att
gå i skogen.Ska nog ut snart och kolla om det finns några gräshögar att äta,där husse klippt !!
Det är smaskens i brist på hästlort förståss !!!!
Ha det bra.Charlie

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nyklippt gräs... mums det gillar jag oxå ....

kram kram från syrran

2010-09-22 @ 22:01:28
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0