Onsdag den 29 september

Förmiddag och solig dag.Kallt på morgonen med frost .
Matte såg en råbock med horn i trädgården.Jag hade inte vind
på den så den kunde hoppa iväg utan att jag märkte det.Jag var på "toa"
just då.
Idag ska hela min "flock" fika hos mig.Det blir kul att ha så många som
 gosar med mig.Matte säger det är bäst vi har varit till skogen före, så
jag kan vara i möblerade rum!Vad menar hon med det tro ????Kanske att
jag blir så glad att jag rusar runt i huset så mattorna flyger när mina favoriter
kommer på besök.
En favorit jag inte sett på länge var Johan som var hos mig hela eftermiddagen
igår.!!!!Matte släppte ut mig på gräsmattan så jag skulle få vara galen där !
Jag "fällde" Johan när han inte var beredd på att jag vuxit och blivit starkare
på den månad han varit i Afrika.
Han hade åkt jeep i en nationalpark och sett massor av djur .37elefanter vid ett
vattenhål.Lejon ,giraffer,antiloper,zebror och mycket mer!Då skulle jag varit med
WOW vilka dofter !!!!!!! Undrar hur elefantbajs smakar ? Hästbajs är ju fint !
Ha en bra dag! Jag tror att min dag blir toppen bra ! Charlie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0