Onsdag den 8 september



Hej alla syskon och mamma Dimmie.Grattis vi som har blivit 5 månader idag!Grattis syrran Kaysa
som har egen dag imorgon !Tänk vad tiden går ,nu har vi varit hos våra nya familjer ett bra tag !
Husse har trädgårdsjobbat idag och jag hjälper till att tugga ris .Matte har kokat lingonsylt.
Vi var en vända till Högbergets elljusspår.Jag sprang som en galning upp och ner i slalombacken.
Kommer nog att springa i sömnen tror jag.Tappade en stor tand till idag.Jag tuggade på en tallkotte,
och vips flög den ut på gräset,min 6e tand jag tappar sedan i lördags !Matte har samlat dem i en liten burk.Det har varit fint väder i flera dagar nu och det tycker jag är skönt.Om jag inte får vara
ute i trädgården så sover jag på min dyna på trappan.
Jag är lite busig ibland så matte blir nästan galen på mig!! Ha, Ha det är ju det som är meningen så klart !!!!!! Jag kan vara gosig också så det så !
Voff på er från Charlie.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Puss på dej brorsan

2010-09-08 @ 23:01:41
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se
Postat av: Fia

Grattis sötnos!

2010-09-09 @ 15:02:44
Postat av: Kristin og Kaysa

Hei vakre prins.

Tenk at vi har blitt så store!!!

Du har blitt en skikkelig kjekkas.

Nå er jeg straks ferdig med valpekurset mitt, jeg har blitt skikkelig flink. Det er nok du også. Ha en flott høst med mange flotte turer. Kos fra Kaysa

2010-09-09 @ 21:24:37
URL: http://lykkeligekaysa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0