Söndag den 12 september

Nu har helgen gått och vi har gjort lite av varje.
Lördag jobbade husse så matte och jag var till skogen själva.
Sofia och Magnus körde ved till sitt hus bredvid.De ska ha vedspis
i sitt kök och braskamin i vardagsrummet.Ska bli mysigt när det blir klart
och jag kan hälsa på när jag vill.Det dröjer ett bra tag till säger Sofia.

Idag söndag fick vi besök av mattes kusin Elisabeth.Det var kul.Hon har
också haft en hund förr som hette Ruff.
Innan hon åkte hem kom Sofia,Magnus och Alexandra till sitt hus för att
plocka äpplen.Det blir alltid gos då !!!!

Idag var det husses tur att "åka" med mig så vi testade Biskopsnäsets spår.
Det ligger i andra änden av vår stad.Jag har inte varit där, men det var bra.
Träffade en pudeltjej.Vi var lösa och jag försökte få igång henne lite på lek.
Hon var trög på det ,men kanske för att hon var 7 år.Snäll var hon i alla fall.

Johan ringde från Namibia och han mådde bra.Jag längtar efter  "lillhusse".
Nu är det kväll igen och dags att varva ner säger matte.

Ha det bra alla som jag känner!Nospuss från Charlie .Husse och matte hälsar också !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0