Torsdag 30 september

En ny dag med sol, härligt !Frostigt på morgonen och kallt om tassarna.
Igår var matte och jag i skogen och det var så fint.Blir nog en vända idag
också.Kanske jag får tag på den där ekorren jag satt fart på igår igen !!!
Husse jobbar ju på dagarna så matte får fixa mina turer till skogen.

Igår var det hej hopp må ni tro.Hela gänget på fika hos mig.Jag trodde jag
skulle krypa ur skinnet av glädje.Vi var åtta med mig.Jag fick en klick grädde
och en bit muffins.Gotti gott gott !!!!!

Jag var lite busig igår ,åt matte.När hon grejade med muffinsbakning passade
 jag på.Jag tog hennes pocketdeckare och tuggade sönder första delen av den!!!
Hon kom på mig efter ett tag och blev inte glad ska ni veta !Hon sa jag fattat fel
det där med "en god bok" och det var tur för mig att hon hunnit läsa boken
så långt att sidorna var läsliga där hon slutat !!!!Sofia sa på kvällen att det nog
är tur för mig att jag är så "SÖT" !!!!!
Jag gjorde lite bus idag också.Det höll på att bli värst för mig själv,pinsamt!
Norpade åt mig min egen bajspåse matte hade i handen.Kastade runt med den
 och tuggade lite.Tyckte matte såg lite skadeglad ut! Jag fattar !!!Nog snackat om
 det nu !!
Ska nog hålla mig lite lugn idag så inte "godisen fryser inne ".
Tjingeling från Charlie ,full av bus.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skönt att höra brorsan att du är busig som en valp skall vara, men du var nog för snäll när vi alla syskon bodde tillsammans så du måste ta ut det nu... Matte här hemma säger att jag har blivit klok och duktig och vet vad man får och inte.... känner mej jättestolt Kram kram hoppas vi hinner ses innan vi flyttar till skåne

2010-10-01 @ 08:15:09
URL: http://dimmievalpar.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0