Torsdag den 23 september

Busat idag.Husse och matte skulle plantera och fixa med höstkrukor osv.
Jag var högt och lågt .Fick vara lös och hänga med.Norpade åt mig alla
plastkrukor och jordpåsar jag kom åt.Sprang som en tok och tuggade för
glatta livet.Oj oj va kul jag hade.Fast matte tyckte jag var jobbig för det tog
extra lång tid med allt.
Matte skulle handla så husse och jag hängde på och gick cykelbanan vid Väsmans
strand.Det var min första utflykt när jag var pytteliten.Nu tyckte jag det gick fort
att gå där! Vi fick vänta på matte jättelänge för hon träffade en bekant i affären.
Tror hon tyckte synd om mig för jag fick smaka kyckling när vi skulle äta sen.

Vad det blir mörkt fort på kvällarna.Husse och jag tog en vända i kvarteret och
då har jag bråttom för det är så mörkt i buskarna!
Ha det bra alla och yla mot fullmånen i natt !!!!!!!
Voffs från Charlie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0