Torsdag den 9 september

Ännu en fin höstdag ! Jag har jobb med att hålla koll på starflockarna på gräsmattan !

Inte får jag äta vad jag vill.Försökte med en dö näbbmus jag hittade vid sjölandet.Då blev
det fart på matte !En liten grodunge som hoppade ,fick inte ta den heller !!! Jag vet ju inte
om det är gott !
Matte kokade sylt idag också. Trist !
Hon var till stan och köpte D.A.P. feromoner man sprayar
tex i bilen så valpar ska känna sig trygga.Vi har inte provat för husse tog bilen till jobbet.
Han kommer hem när jag sover och det är mörkt ute.Vi ska testa en annan dag.

Var ute länge på tomten med matte.Vi satt på bryggan och hade det mysigt.Spegelblankt
vatten och den där skäggdoppingen jag inte blir klok på.Den bara försvinner ibland och
kommer upp på ett annat ställe än det jag har koll på.Knepigt det där.

Då  kom Sofia och Magnus med grejer till sitt hus bredvid.Jiha då blev det livat för de busade
med mig ,jag sprang som en galning.Var tvungen ner till bryggan och dricka vatten.En vända till
sen skulle de åka iväg.
Sofia hade klippt sig ,jag tycker hon blev jättesöt !!!!!!

Nu har jag ätit och ska titta på Tv med matte.Ja om jag orkar,annars tar jag mig en liten
tupplur.Är det hundar eller andra djur i rutan då vill jag se !Brukar hoppa upp till matte i
soffan då ,så hon kan förklara vad det är !!
Ha det bra,nospuss från Charlie !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0