Söndag och sovmorgon.



Sovmorgon idag och det var skönt !Jag kan konsten att njuta och slappa !Annars har det varit fullt upp.Var med husse till Gräsmossen medans matte handlade.Jag träffade en schäferhanne på 2år.Han var stor och stöddig men då tröttnade jag och kaxade till mig.Husse hade inte sett mig så arg någon gång.Efter mycket "bråk" på hundars vis fick jag ge mig,suck !När vi hämtat matte och kom hem var Sofia på besök.Det var mysigt för jag har inte sett henne på länge.Hon har varit förkyld.På kvällen kom Johan en sväng och gosade lite med mig.Härligt, nu har jag blivit ompysslad av hela min familj idag.Ha det så bra alla jag känner, nära och långt borta! CHARLIE


Kommentarer
Postat av: Elise

Han är så himla lik sin syster Majken (Nastie). Hon ligger ofta på rygg mot en vägg och låter tassarna vila mot väggen. Kul att se hur han har det!

2011-02-06 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0