På promenad med Fia.

I lördags fick jag åka med Fia i hennes bil och gå en skogspromenad på hennes favoritställe utanför Björsjö.
Det var vackert väder och många spännande dofter i skogen. Vi gick upp och ner för rullstensåsar och på upptrampade stigar längs skogstjärnarna.



Fia sa många fula ord åt mig när jag drog av henne av en spång och hon ramla ner i myren med hennes nya skor. Hihi, lite bus får man väl tåla tycker jag! Jag mös lite inombords när lervattnet sipprade ut och spred goda dofter omkring henne när hon gick. Jag tror hon mumlade nåt om en billig Blocket annons.....undrar vad hon menade då?
Men när vi fikat och solat oss lite så gosade vi igen och allt var glömt. Tur man är en sån charmig kille....=D



Närmast vattnet trivs jag bäst.....dy....lera... och blöta pinnar är mina favoriter....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0