Soliga dagar och smaskiga pinnar....



Stora killar gillar stora pinnar ! Den här hittade jag vid sjölandet.Husse klipper gräset men jag tar hand om björkgrenarna.Vi hjälps åt med trädgårdsbestyren.Fast jag får mina ryck och rusar som en galning upp och ner i slänterna,hasar på rygg och tar mig ett litet tassbad.Lekfull och jättesnäll är jag säger matte.Jag älskar alla människor både stora och små.Katter gör mig galen ,jag darrar hela jag om jag ser någon och gillar om de springer iväg.Det märks att jag blivit stor nu för jag retar gallfeber på andra hannar.Vart jag går på promenader blir jag utskälld bara jag visar mig.Jag kanske ser kaxig ut,inte vet jag.Tikar brukar vara snällare tycker jag.Jag skäller nästan bara när jag nyss har ätit mat och kastar runt med ett tuggben.Gillar att ligga ute på trappan om det inte är för soligt.Det är toppen nu när ytterdörren kan stå öppen så jag har koll på vad som händer inne.
Jag är jättegosig tycker husse och matte.Har fått lite vanor och "personlighet". Jag  gillar fortfarande att leda mig själv i koppel som när jag var jätteliteTänk snart har jag bott här på Jägarnäs i Ludvika ett år.Tiden går!Jag har det bra och mår gott!Gosig hundpuss från Charlie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0