Min nya teddypläd !



Den är gosig den min nya teddyfilt!Adventsstäda på du matte jag vilar mig lite så länge !Ja nu kanske ni tror att jag bara ligger på sofflocket hela dagarna.Nejdå,men då är jag stilla så länge att det går att fota mig.Annars är det full fart vill jag lova !Många långa promenader annars går det inte att ha mig i möblerade rum,säger matte.Ja det är bra med mig och jag hoppas alla mina syskon har det bra så här i väntan på snön.Ännu har inte jag sett någon här i Ludvika i alla fall.Trevlig adventshelg önskar jag er alla !Nospuss från Charlie :)



Kommentarer
Postat av: carina

Ohhh precis som både mor och syrran ligger.... älsklings liggställningen :-)

hoppas Ni har det bra allihopa nospussar från oss alla

2011-12-14 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0