En hösthälsning från soffan.



Hej svejs på er alla !Hösten är här och oj vad mörkt det blivit om kvällarna.De där soliga dagarna är toppen.Regnvädersdagar gillar jag inte !Jag säger bara REGNVÄST på,så fattar ni va ?Fy så pinsamt att gå om kring i den.Matte skrattar och säger jag ser ut som Dracula!Vad ska då alla söta tikar tycka ?Fast jag har mött andra med samma utstyrsel,puuuh för det!Måste ju erkänna att det är skönt att i alla fall vara torr om ryggen efter promenad i spöregn.Annars så har jag det bra här i Ludvika med min flock.Den har blivit lite större.Min nya favorit är Johans tjej Sanna.Henne gillar jag och så har hon en liten tik som heter Grynet.Lika goa båda två.Tänk vad tiden går snart är jag 1 1/2 år.Kan man fira det tro med någor smaskigt hi hi.Tänkte att jag kunde få Eukanuban lite "toppad" med min älsklingsmat,kyckling och ris.Jag är lite kräsen av mig och inte något matvrak alla dagar inte !Matte brukar hota med att ge fåglarna min mat och då äter jag !Ja man har sina små egenheter hi hi !Ja det var lite småtankar från kökssoffan.Ha det bra och många hälsningar från Charlie och hans flock :)


Kommentarer
Postat av: carina

såååå mysigt du har det i soffan, och vad snygg du har blivit..... kram till er alla

2011-10-17 @ 12:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0